Polityka zwrotów

W Azzora Warszawa dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni. Jednak może się zdarzyć, że będą Państwo chcieli zwrócić produkt. W tym dokumencie jasno przedstawiamy naszą politykę zwrotów.

Warunki zwrotu

  • Mogą Państwo zgłosić zwrot dopiero po fizycznym otrzymaniu produktu.

  • Koszty zwrotu są w całości po stronie klienta, w tym ewentualne międzynarodowe koszty wysyłki.

  • Produkty muszą być nieużywane, nieprane, nieuszkodzone i w stanie oryginalnym, z wszystkimi metkami i etykietami wciąż przymocowanymi.

  • Przymierzanie jest dozwolone, jednak noszenie produktu nie jest dozwolone.

  • Zwrot produktów zamówionych celowo w kilku rozmiarach z zamiarem (częściowego) odesłania nie jest dozwolony.

Proces zwrotu

  1. Zgłoś zwrot mailowo na adres info@azzora.pl w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

  2. Otrzymają Państwo od nas adres zwrotu naszego dostawcy (z siedzibą w Chinach).

  3. Odeślij produkt na własny koszt, w tym z ewentualnymi kosztami celnymi i kosztami wysyłki.

  4. Zawsze zalecamy skorzystanie z metody wysyłki z możliwością śledzenia przesyłki (track & trace).

Zwrot płatności

Po otrzymaniu produktu pod adresem zwrotu i zaakceptowaniu stanu towaru, kwota zakupu zostanie zwrócona w ciągu 14 dni, przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta przy zamówieniu.

Odpowiedzialność

  • Nie ponosimy odpowiedzialności za zaginione paczki, jeżeli śledzenie przesyłki wskazuje, że produkt został doręczony na adres podany przez klienta.

  • W przypadku podania nieprawidłowego adresu odpowiedzialność ponosi klient.

  • Błędy w adresie powinny zostać zgłoszone w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

Kontakt

W razie pytań dotyczących zwrotów mogą się Państwo z nami skontaktować pod adresem info@azzora.pl.